Marathonisi - wyspa żółwi

Na Marathonisi wybraliśmy dwukrotnie. Raz wypozyczyliśmy łódkę z Agis Sostis wspólnie z rodziną Franklina a drugi raz Jachtem motorowym z portu Limni Keri położonego w zachodniej części zatoki Laganas.

Wsiedliśmy do łodzi i wypłynelismy w kilkugodzinny rejs do grot Keri a stamtąd prosto na wyspe Marathonisi. W czasie rejsu Kapitan chetnie oddawał i ster i kazdy z nas mógł nacieszyć się do woli kirowaniem łodzią.

Na zdjęciu poniżej nasza łódka przycumowana przy nabrzerzu w Limini Keri

Droga mijała szybko, krajobrazy zmieniały się co chwilę a kolor wody zachwycał z kazdą chilą coraz bardziej.

Zbliżając się do celu naszej wyprawy pstrykaliśmy zdjęcie za zdjęciem :)

Nasz kapitan wprawnymi ruchami skierował Łódź do plaży pomiędzy 2 inne stateczki i wylądowaliśmy gładko w najszerszym miejscu piszczystej plaży przyklejonej do skał w południowej części wyspy.

Po chwili podpłynął do nas łodzią sprzedawca lodów, bananów , arbuzów, ananasów i mocniejszych trunków czyli pływający bar TIKA-TAKA

Nie sposób było odmówić takiej propozycji. Dzieci jak wiadmo na lody mają ochotę zawsze. Tym razem po 2,50 EUR / szt ale co zrobić za luxusy trzeba płacić :)

Marathonisi to taka jakby mała rajska wysepka. Zwróćcie uwagę na cudowny kolor wody i górskie szczyty na horyzoncie. Za nimi kryje się zachodnie wybrzeże z trudno dostepnymi skałami i zatokami.

Czas na Marathonisi mijał szybko na pływaniu i zabawach w wodzie. Kto chciał mógł zostać na wyspie i poczekac na powrót następnej łodzi. My zabraliśmy sie z naszym kapitanem w drogę powrotna do Limini Keri podziwiając w drodze widoczną po drugiej stronie zatoki Laganas wyspę Pelouzo.